Блог

«Խոր Վիրապ» արգելավայրն ունի էկոտուրիզմի զարգացման համար բարենպաստ պայմաններ

Շրջակա միջավայրի նախարարի պաշտոնակատար Ռոմանոս Պետրոսյանն աշխատանքային այցով եղել է «Խոր Վիրապ» և «Գոռավանի ավազուտներ» պետական արգելավայրերում և «Խոսրովի անտառ» պետական արգելոցում։ Նախարարի պաշտոնակատարի շրջայցը մեկնարկել է Կովկասի բնության հիմնադրամի (CNF) ներկայացուցիչների հետ «Խոր Վիրապ» արգելավայր այցով։ Տեղում ծանոթացել են միջազգային նշանակություն ունեցող խոնավ տարածքի էկոհամակարգի, բուսական ու կենդանական աշխարհի` հատկապես ջրլող թռչունների ու դրանց…

Հետազոտական աշխատանք

ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ  ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑ — ՎԱՐԺԱՐԱՆ  ՀԵՏԱԶՈՏԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ  ԹԵՄԱ՝ «Ֆուտբոլ. աշխարհի ամենահայտնի սպորտաձևը» ՍՈՎՈՐՈՂ՝ Արամ Ադամյան ԴԱՍԱՐԱՆ՝ 11.4 ՂԵԿԱՎԱՐ՝   Անուշ Ներսիսյան  Երևան 2024 Պրեզենտացիա Գրախոսություն

Ձմեռային ուսումնական ճամբար

Ձմերվա արձակուրդները ավարտվելուց հետո սկսեց  ձմեռային ճամբարը։ Այս տարի եսընտրել ընկեր Էմանուելի ջոկատը։Առաջին օրը  ծանոթացանք ջոկատի բոլոր անդամների  հետ և թիմային ինտելեկտուալ խաղեր խաղացինք` արդյունքում միմյանց ավելի լավճանաչեցինք։ Այդ օրը նաև մասնակցեցինք  պարի դասին և սովորեցինք մեկ պար։  Երկրորդ օրն, ինչպես ամեն օր, սկսեցինք ընդհանուր պարապմունքով։ Օրը սկսեցինք ֆիլմդիտելով։ Դիտեցինք Պելե. լեգենդի ծնունդ ֆիլմը, որը գեղարվեստական էր ֆիլմ ֆուտբոլիհայտնի արքայի` Պելեի մասին։ Ես ֆուտբոլով եմ  հետաքրքրվում, նույնիսկ մինչ ֆիլմը դիտելը  ես տեղյակ եմ Պելեի մասին և դիտել էի այդ ֆիլմը, բայց դա ընդհանրապես ինձ չխանգարեցայն կրկին դիտել։  Ֆիլմը շատ լավ նկարահանված է, և շատ ուսուցանող էլեմենտներ ունի, միվայրկյան, նույնիսկ, չձանձրացա։ Իսկապես սիրեցի ֆիլմը։ Օրն ամփոփեցինք ինտելեկտուալխաղերով։ Չորրորդ օրը սկսեցինք ինտելեկտուալ թիմային խաղերով։ Օրվա ընթացքում մասնակցեցինքռազմամարզական պարապմունքի, որը դասավանդում էին 12-րդ դասարանցիները։Սկսեցինք շարքային պատրաստությամբ, նախավարժանքով, վերհիշեցինք զենքի ճիշտբռնելա ձևը և վարժանքներ արեցինք զենքերով։ Այնուհետև մեր ջոկատից մի թիմ մասնակցեցինտելեկտուալ մրցաշարի, որը կազմել և վարում էր ընկեր Էմանուելը։  Հինգերորդ օրը սկսեցինք խոհանոցաին նախագծով պատրաստեցինք Մեքսիկականավանդական ուտեստ` Այնուհետև օրն ամփոփեցինք հետազոտական աշխատանքներիխորհրդատվությամբ։ Այս շաբաթը շատ հագեցած: Ավարտեցինք ձմեռային ճամբարի առաջին շաբաթը։ Ինչպես միշտ սկսեցինք օրերըընդհանուր պարապմունքներով։ Երկուշաբթի օրն սկսեցինք ճամբարային գործունեությունըգրադարանում կարդալով։ Այնուհետև անցանք պարի դասին, կրկին անգամ վերհիշելովպարը, ինչպես նաև կատարելով իմպրովիզներ պարի ընթացքում։ Այդ դասից հետո, մենք` մենք մեր ջոկատի տղաննեով և այլ տղաններ գնացինք ֆուտբոլի դաս։  Բաժանվեցինքթիմերի և սկսեցինք խաղալ։ Երկու ժամ շարունակեցինք մեր տարբեր գործունեությունները։Այսքան ֆիզիկական աշխատանքը իսկապես զվարճալի էր իմ համար։  Երեքշաբթի օրը շատ հագեցած էր ինտելեկտուալ «ի՞նչ, որտե՞ղ, ե՞րբ» ֆորմատի խաղերով ևինտելեկտուալ մրցաշարի նախապատրաստությամբ։ Նաև դեպի Ուրցաձորի «Կովկասյանկենսաբազմազանության ապաստարան» եռօրյա ճամփորդության համար կատարեցինքնախապատրաստական աշխատանքներ` փորփրելով տեղեկություն FPWC-ի և CWR-իմասին։ Չորեքշաբթի օրը կրկին զբաղվեցինք մարմնամարզությամբ երկու ժամ։ Օրն ամփոփեցինքինտելեկտուալ խաղերով։  Հինգշաբթի օրը սկսեցինք քննարկելով մեր ճամփորդությունը, պայմանները, կլիման, մերգործունեությունը, աշխատակարգը, և այլն։ Ծանոթացանք բոլոր նախապատրաստականաշխատանքներին` ավելին ճանաչելով կենտրոնին և իր գործունեությանը։ Այնուհետև ընկերՍամվելի ջոկատի հետ միասին խաղացինք ինտելեկտուալ խաղեր։ Ուրբաթ օրն սկսեցինքՍուրբ Երրորդություն եկեղեցում ժամերգությամբ, և 9:30 շարժվեցինք դեպի Ուրցաձոր։ Երկուշաբթի օրվա ճամբարային գործունեությունն սկսեցինք արվեստի դասով` ընկերՄելինեի հետ. երգեցինք երգեր, ինչպես նաև լսեցինք դասական երաժշտություն։ Օրըշարունակեցինք թիմային ինտելեկտուալ խաղերով և ամփոփեցինք ճամփորդությանարդյունքները քննարկելով։ Երեքշաբթի օրն սկսեցինք «Վայրի առևտուր» ֆիլմը դիտելով։ Այն վավերագրական ֆիլմ էինչպես ողջ աշխարհում, այնպես էլ Հայաստանում վայրի կենդանիների առք ու վաճառքիվերաբերյալ։ «Օրվա գործունեությունն ամփոփեցինք ինտելեկտուալ խաղերինախապատրաստությամբ։ Չորեքշաբթի օրն սկսեցինք մարզական գործունեությամբ մարմնամարզության դահլիճում։Սկսեցինք նախավարժանքով, ձգվելով և այնուհետև սկսեցինք խաղալ վոլեյբոլ և դրոշակ։Օրվա գործունեությունն ավարտեցինք ֆիլմի արդյունքների ամփոփմամբ և ինտելեկտուալխաղերով։ Ուրբաթ օրն անցկացրեցինք խոհանոցում` պատրաստելով Իտալական պիցցա։ Շատ հագեցած, ուրախ, հետաքրքիր և ակտիվ ձմեռային ճամբար էր և արդեն իմ ամենալավհիշողություններից մեկն է։

Զբոսաշրջության համար աշխարհի աենավտանգավոր երկրները

Աֆղանստան Աֆղանստանը աշխարհի ամենավտանգավոր երկիրն է ՝ շարունակվող հակամարտության և անկայունության պատճառով: Պատերազմը երկրում տեւում է ավելի քան 20 տարի, որպես հետեւանք, Աֆղանստանում-ամենացածր ցուցանիշը մարդկային զարգացման աշխարհում. Երկրի բնակչությունն անպաշտպան է, քանի որ Աֆղանստանում բռնության բարձր մակարդակ կա ։ Երկրի կառավարությունը կոռումպացված է, բազային ծառայություններ ստանալը բավականին դժվար է, նաև երկրում ենթակառուցվածքների զարգացման վատ մակարդակ…

Problems

Problems are an inherent and unavoidable aspect of the human experience, permeating every facet of life, from personal to societal realms. They come in various forms and sizes, ranging from individual challenges to global crises. Understanding, addressing, and resolving problems are crucial components of personal growth, societal development, and progress as a whole.

Prueba A-

Estudiante, González , Tengo 16 años., En el centro de la ciudad, Bien, gracias., No, soy mexicano. 2. Completa con el verbo adecuando.  1. El estudiante estudia en la escuela.2. El profesor enseña español en una escuela.3. La vendedora trabaja en una tienda.4. Los cocineros cocinan en el restaurante.5. El mecánico repara mi coche.6. Los hipopótamos comen mucha carne.7. El médico cura a los enfermos.8. La secretaría escribe  muchas cartas. trabaja, repara(վերանորոգում…

English

Match the idioms with their meanings and use them in sentences. These idioms are common in English and are used in both casual and formal conversations to add color and express various ideas and situations. There are two options that you don’t need. 1.»Break a leg»,2.»The ball is in your court»,3.»Piece of cake»,4.»Cost an arm…

Գրականություն

ժողովածուները՝ ստեղծման տարեթվերով Անծանոթ աղջիկ– Լույս է տեսել 1903թ․ Լույսն էր մեռնում, օրը մթնում.Մութը տնից տուն էր մտնում.Ես տեսա քեզ իմ ճամփի մոտ, Իմ մտերի՛մ, իմ անծանո՛թ։Աղբյուրն անուշ հեքիաթի պեսԻր լույս երգով ժպտում էր մեզ.Դու մոտեցար մեղմ, համրաքայլ,Որպես քնքուշ իրիկվա փայլ։Անակնկալ բախտի նըման,Հայտնվեցիր պայծառ-անձայն.Անջատվեցինք համր ու հանդարտ,Կյանքի ճամփին մի ակնթա՜րթ…

English

What is one thing about your school that needs to change? Is bullying an issue? Do students need longer breaks or a dress code? Choose one vital issue that needs to change and convince school leaders to make it happen. Bullying is a critical issue that needs immediate attention in our school. It is a…

English

Do these exercises after reading the article. I. Are the sentences true or false? 1. The article is about whether celebrity culture is harmful, for either the public or the celebrities themselves. True 2. 15% of teenagers have an interest in celebrities that probably isn’t a cause for concern. True 3. Young people who feel they have an ‘intense-personal’ relationship with a celebrity do…

Загрузка…

Произошла ошибка. Обновите страницу и повторите попытку.


Подписаться на блог

Получайте новое содержимое прямо на почту.